۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85120416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- اجلاس سراسری مدیران ارشد بیمه سلامت ایران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه و به مدت ۲ روز در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این اجلاس که در مجتمع چغاخور این استان برگزار شد، اظهار داشت: از حدود یک میلیون نفر جمعیت استان، بیش از ۶۰۰ هزار نفر زیر پوشش این سازمان قرار دارند که بخش زیادی از این جمعیت در مناطق روستایی ساکن هستند.

علیرضا اصغرزاده تصریح کرد: ۴۶۱ هزار نفر از جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت استان، زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان قرار دارند که از یارانه پرداختی این سازمان برخوردارند.

وی تعداد موسسات طرف قرارداد این سازمان در استان را ۶۳۸ موسسه اعلام کرد و گفت: همچنین این سازمان در قالب ۱۰۵ کانکس دارویی به جمعیت بیمه شده استان خدمات رسانی می کند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه هزار و ۴۵ نفر از بیمه‌شدگان این سازمان طی سال‌های گذشته فاقد پوشش بیمه‌ای و در مناطق محروم ساکن بودند، خاطرنشان کرد: یکی از خدمات قابل توجه دولت سیزدهم ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم است.

اصغرزاده با بیان پرداخت پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد این سازمان به روز است، افزود: نارضایتی در پرداختی‌ها به طور تقریبی به صفر رسیده است.

وی راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و گفت: سال گذشته برای درمان این بیماران ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شد و تاکنون ۱۰ هزار و ۳۴۹ بیمار در این خصوص نشان دار شده اند.

اصغرزاده به تعهد درآمدی این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: در حالی که سال گذشته باید ۱۶۳ میلیارد تومان درآمد حاصل میشد اما تاکنون ۱۶۱ میلیارد آن محقق شده و مابقی آن نیز در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش سازمان بیمه سلامت ایران، ۴۴ میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند از این تعداد یک میلیون و ۲۵۸ هزار نفر از مردم مناطق محروم طی سال گذشته زیر پوشش این بیمه قرار گرفتند.

اجلاس کشوری مدیران ارشد بیمه سلامت ایران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم خرداد به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha