۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85121006
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قیمت مرغ در همدان کاهش یافت

۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85121006
قیمت مرغ در همدان کاهش یافت

همدان - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در استان و به ویژه شهر همدان کاهش یافت و هم اینک به قیمت ۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و البته این روند کاهشی ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با تامین نهاده ها و جوجه ریزی مناسب، قیمت مرغ نسبت به روزهای گذشته بین هشت تا ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

مرغ گرم کشتار روز ظرف روزهای گذشته به بالای ۸۶ تا ۸۹ هزار تومان در شهر همدان به فروش می رسید که با ورود دستگاه های نظارتی و توافق با عرضه کنندگان و مرغ داری ها این محصول به قیمت هرکیلوگرم ۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

سید مجتبی حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به علت کاهش جوجه ریزی و همچنین کمبود نهاده ها در اسفند امسال به طور طبیعی در فرودین و اردیبهشت مشکل کمبود مرغ در سطح شهر همدان وجود داشت.

وی ادامه داد: در فروردین ماه نهاده ها برای مرغداران تامین و بر اساس محاسبه ای که با دست اندرکاران تولید مرغ انجام شد، مرغ باقیمت ۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان هر گونه عرضه مرغ به بیش از قیمت ارائه شده را مستوجب جریمه و برخورد قانونی دانست.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به تامین نهاده ها و همچنین جوجه ریزی مناسب در هفته آینده قیمت مرغ توزیعی همچنان روندکاهش داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha