۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85096180
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶ تن گوشت و مرغ احتکاری در همدان

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85096180
کشف ۶ تن گوشت و مرغ احتکاری در همدان

همدان- ایرنا- معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان همدان گفت: ۶ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازار در همدان کشف و واحد متخلف پلمب شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان مرتضی بیدآبادی افزود: بر اساس گزارش ارسالی از سوی اداره کل اطلاعات با هماهنگی این اداره کل، سازمان تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی میزان ۶ تن مرغ و گوشت قرمز برزیلی منجمد از یک واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۲ تن گوشت قرمز منجمد و چهار تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف و پس از بارگیری، دستور توزیع آن در شبکه توزیع داده شد و واحد صنفی نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

معاونت بازرسی اداره کل صمت همدان گفت: این واحد صنفی متخلف با هدف فروش این اقلام تنظیم بازاری به قیمت بیشتر، انبار و احتکار کرده بود که شناسایی شد.

وی با بیان اینکه پرونده این فرد خاطی برای پیگیری و تعیین تکلیف به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است ادامه داد: ارزش این محموله مکشوفه بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز در این باره گفت: به خاطر همکاری نکردن متصدی واحد، با دستور دادستان قفل مغازه شکسته شد و بازرسان با ورود به داخل این مغازه ۲ تن گوشت قرمز و چهار تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف کردند.

مرضیه یونسی ادامه داد: دستور توزیع گوشت و مرغ منجمد کشف شده در شبکه توزیع داده شد همچنین واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.

وی گفت: همچنین در بازرسی از واحدهای تولیدی با مراجعه به کارخانه سوسیس و کالباس ۸۰۰ کیلوگرم مرغ عرضه خارج از شبکه کشف و پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: یک واحد مرغ فروشی در شهر بهار نیز به دلیل گرانفروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان به مدت پنج روز نصب پرده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: ۲۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز از یک واحد مرغ فروشی کشف و معدوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha