۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85121670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پای مشکلات هنرمندان پیشکسوت به شورای شهر تهران باز شد

تهران- ایرنا- رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات هنرمندان پیشکسوت از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و سیدعباس عظیمی مدیرعامل و تنی چند از مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت طی جلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان پیشکسوت به عنوان نخبگان فرهنگی و هنری پرداختند.

در این دیدار عظیمی با اشاره به فعالیت های ده ساله موسسه هنرمندان پیشکسوت در سراسر کشور، اعضای موسسه را شهروندان خاص و نخبه شهرهای مختلف کشور دانست و گفت: بیش از ۷۵ درصد از اعضای موسسه شهروندان ساکن تهران هستند و به همین لحاظ می طلبد به عنوان سرمایه های شهر تهران ، شورای شهر و شهرداری تهران توجه ویژه ای به آنان داشته باشد.

عظیمی با اشاره به جلساتی که با دکتر زاکانی و معاونین ایشان وجود داشته از توجه های اخیر شهردار تهران تشکر و خواستار تسریع در عملیاتی شدن قول و قرارهای مربوطه شد.

نادعلی عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه گفت: در مورد مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بنده شناخت نسبتا خوبی دارم؛ توفیق داشتم آذر ماه سال گذشته در جشن تولد هنرمندان پیشکسوت عزیز آذر ماهی شرکت کنم که رویداد بسیار با نشاط و خوبی بود.

وی افزود: این مجموعه اقدامات خوبی برای هنرمندان زحمتکش پیشکسوت انجام داده و بسیاری از این هنرمندان در طول سالیان مدید برای ما مردم، خاطرات خوب و فراموش نشدنی ساخته‌اند که طبعا در این سال‌های کهنسالی و جهان‌دیدگی، لازم است که توجه های ویژه تری هم نسبت به ابن عزیزان معطوف گردد و البته موسسه هنرمندان پیشکسوت به اندازه توان خود تلاش خوبی در این راستا انجام می دهد.

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری تهران با توجه به توانمندی که در سازمان‌ها و مجموعه های خود دارد می تواند با موسسه هنرمندان پیشکسوت همکاری مؤثری داشته باشد.

نادعلی ادامه داد: در جلسه امروز نکات خوبی مطرح شد از جمله جلسه ای که گویا با شهردار محترم تهران داشتند، موارد خوبی طرح شده و دکتر زاکانی دستورهای خوبی به مجموعه های شهرداری برای رسیدگی و حمایت از هنرمندان پیشکسوت عزیزمان داده اند که مجدد در جلسه امروز مطرح شد و مقرر شد بنده هم به نوبه خود در شورای اسلامی شهر تهران و در کمیته هنر موضوعات و موارد هنرمندان پیشکسوت را به صورت جدی و به قدر توان دنبال کنم.

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مشکلات هنرمندان پیشکسوت از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha