استعدادهای برتر، پشتوانه موفقیت ورزش هرمزگان هستند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: استعدادهای برتر و درخشان ورزشی در واقع پشتوانه موفقیت ورزش استان هستند که وظیفه داریم تک تک این استعدادها را کشف کنیم.

به گزارش ایرنا، مظفر مهری خادمی نسب روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران استان در سومین المپیاد استعدادهای ورزشی کشور، با اشاره به شرکت ۱۹۳ ورزشکار هرمزگان در این المپیاد افزود: در شهر و استان ما تنها این تعداد نوجوان و جوان مستعد ورزشی وجود ندارد بلکه هزاران جوانِ با استعداد وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر دارند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۲ ورزشکار هرمزگانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور مدال کسب کردند که نباید از کنار این اعداد و آمار به راحتی گذشت؛ چرا که می‌توان با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های پی در پی هیئت‌ها نتیجه بالاتر و بهتری به دست‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان در پایان این المپیاد توانست با صعود هشت پله‌ای نسبت به دوره قبل در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی استان‌های کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ هیئت ورزشی در استان اظهار کرد: سیاستگذاران اصلی این حوزه هیات‌های ورزشیِ باتجربه و کارشناس هستند و وظیفه ما تنها پشتیبانی بوده که در این راستا با تمام توان از هیات‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

خادمی نسب با اشاره به اینکه موفقیت این ورزشکاران و مدال‌آوران نوجوان حاصل زحمات والدین آن‌هاست، بیان کرد: سپاسگزاریم که برای شکوفایی استعدادهای ناب ایرانی اهتمام دارید و به طور قطع با همراهی شما این استعدادهای درخشان کشف شده‌اند.

سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در ۲۶ رشته ورزشی در ۲ بخش آقایان و بانوان در شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی ۶ استان برگزار شد؛ از استان هرمزگان با توجه به آمادگی و شرایط ورزشکاران در ۱۸ رشته ورزشی از میان ۱۵ رشته بانوان و ۱۵ رشته آقایان اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha