استاندار یزد: هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: هزینه کردن در رشته‌های مختلف ورزشی یک نوع سرمایه گذاری مهم و ارزشمند است و دولت از آن در استان حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی" پنجشنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و الگوهای برتر حجاب و عفاف افزود: هیچ عرصه‌ای مثل ورزش در جامعه ایجاد شور و نشاط برای شهروندان و جوانان نمی‌کند.

وی با قدردانی از ورزشکارانی که برای استان در رشته‌های مختلف افتخار خلق می‌کنند ادامه داد: دولت برای توسعه ورزش با همکاری مسئولان در یزد مصمم است و رسالت خود را انجام می‌دهد.

این مسئول به افتخارآفرینی ورزشکاران یزدی در رشته‌های مختلف در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این افتخارات مدیون برنامه ریزی و همکاری جامعه ورزش و همراهی و اقدام مناسب است.

فاطمی بیان کرد: باید برای گسترش ورزش در استان همانند گذشته به جد، مسئولان با همکاری مردم، خیران و بخش خصوصی همکاری لازم داشته باشند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی و حضور موثر ورزشکاران استان در رقابت‌های معتبر مختلف پیگیری می‌شود.

استاندار یزد: هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری است

" زهیر حاجی حسینی " افزود: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران و افتخارآفرینان یک رسالت مهم و همیشه به آن پرداخته می‌شود و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش در یزد استفاده کرد.

در این مراسم از ۱۰ الگوی برتر حجاب و عفاف ورزش و همچنین مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، واترپلو، شمشیربازی، هاکی، دوچرخه سواری، وزنه برداری، کشتی، ترامپولین و دوومیدانی به همراه مربیان تجلیل به عمل آمد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha