امام جمعه کرمانشاه: دولت با کار جهادی برای رفع معضل بیکاری استان تلاش کند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین مشکل استان بیکاری جوانان است لذا از دولت می‌خواهم با همه توان و با کاری جهادی نسبت به رفع معضل بیکاری اهتمام لازم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما شامگاه پنجشنبه در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اهمیت مرز خسروی به عنوان قدیمی ترین مرز با کشور عراق افزود: لازم است تمام تمهیدات لازم برای رونق این مرز انجام شود، چرا که با توجه به زیر ساخت‌های مناسب استان در صورت تردد گسترده زائران اربعین حسینی (ع) از مرزهای این استان، رونق و شکوفایی اقتصادی را شاهد خواهیم بود.
وزیر کشور هم ضمن اظهار خرسندی از حضور در استان کرمانشاه گفت: در اربعین حسینی (ع) امسال، کرمانشاه و مرز خسروی رونق بیشتری خواهد گرفت لذا تلاش خواهیم کرد که تسهیلات و امکانات مورد نیاز برای زائران حسینی (ع) که از مرز خسروی تردد می کنند تامین شود.
وحیدی افزود: به‌حمدالله کارهای خوبی توسط استاندار کرمانشاه انجام شده و همین زمینه پیشرفت های بیشتر را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور صبح پنجشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استان وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

وحیدی در بدو ورود در جریان آخرین وضعیت طرح بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه قرار گرفت که از حدود یک ماه پیش آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

بازدید از مرز خسروی و پیگیری تکمیل زیرساخت‌های اربعین حسینی در این مسیر، پیگیری طرح‌های مهار آسیب‌های اجتماعی در استان و چند طرح ملی دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به کرمانشاه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha