۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85122500
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت برگزار شد

۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85122500
همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت برگزار شد

رشت- ایرنا- یک‌دوره همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگ‌داشت دهه کرامت روز جمعه در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نزدیک به ۲ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم در این همایش که با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان، معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و هیات ورزش‌های همگانی این استان برگزار شد، حضور یافتند.

نفرات شرکت‌کننده در این همایش پیاده‌روی خانوادگی مسیر پیاده‌رو فرهنگی میدان ذهاب (شهرداری) تا گلزار شهدای رشت را طی کردند و در ادامه با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر دوران مبارزه‌های انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم پیمانی دوباره بستند.

۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی رشت در پایان مسیر به قید قرعه با دریافت جایزه‌هایی مانند دوچرخه، کارت هدیه، لباس و لوازم ورزشی از سوی مسئولان برگزاری این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در طول سال و به مناسبت‌های گوناگون با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سایر نهادها و ارگان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

مجید مهروانی افزود: امروز نیز این همایش به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و همچنین گرامی‌داشت دهه کرامت برگزار شد و با توجه به فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، در طول سال جاری همایش‌های ورزشی متنوع‌تری با تبلیغات گسترده‌تر و تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر برگزار خواهد شد.

بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان گیلان فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۳۶ هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهند و گیلان از این نظر جزو پنج استان برتر کشور به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha