۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85106198
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

گیلان رتبه اول تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام ایرانیان را کسب کرد

رشت - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان گفت: با ثبت‌نام سه هزار و ۱۱۵ تیم در نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان، این استان رتبه اول تعداد تیم‌های شرکت‌کننده را در کشور از آن خود کرد.

مجید مهروانی روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: از تعداد تیم‌های ثبت‌نام کننده در نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در گیلان، ۲ هزار و ۳۵۴ تیم در بخش آقایان و ۷۶۱ تیم در بخش بانوان حضور دارند.

وی افزود: این دوره رقابتهای مینی فوتبال جام ایرانیان در گیلان از اوایل خرداد ماه آغاز می شود که به دلیل ثبت‌نام تعداد زیاد تیم ها، مرحله اول این رقابتها به صورت شهرستانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود که این رقابت‌ها ابتدا در سه منطقه گیلان برگزار و در نهایت تیم‌های برتر هر منطقه برای کسب مقام قهرمانی به رقابت بپردازند اما با توجه به ثبت نام بیش از سه هزار تیم، ابتدا این مسابقات در سطح شهرستان ها انجام می‌شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان اضافه کرد: پس از اتمام رقابت‌های شهرستانی، تیم‌های برتر برای کسب مقام قهرمانی این جام در گیلان با هم رقابت می کنند تا تیمهای برتر انتخاب و به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یابند.

مهروانی بیان کرد: مینی فوتبال یکی از کمیته‌های فعال استان گیلان است که خوشبختانه این رشته در گیلان طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل بیش از سه هزار تیم در اولین دوره مسابقات جام ایرانیان در این استان ثبت‌نام کردند.

وی گفت: تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در سطح کیفی بسیار بالایی در گیلان برگزار شود تا سطح کیفی این مسابقات همانند کمیت آن رتبه اول در کشور را کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha