به گزارش ایرنا، این رقابتها روز جمعه در ۹ کلاس برگزار شد که در کلاس مثبت ۱۸۰۰، وحید عزیزی اول شد، محمد صغیران پور شیری در جایگاه دوم ایستاد و سامان رحمانی مقام سوم را کسب کرد.
در کلاس توربو، علی گولنجی زیندشتی مقام نخست را از آن خود کرد، امیر رضا جهانی دوم شد و حسین درستی بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش کلاس آزاد، یاشار جلیل زاده در جایگاه اول ایستاد، سعید اکبری مقام دوم را به خود اختصاص داد و بابک باقرپور سوم شد.
در کلاس NA، سعید عباسی مقام اول را بدست آورد و میلاد آذرخش بر سکوی دوم ایستاد.
در کلاس ۱۵۰۰، مسعود حبیبی جایگاه اول را به خود اختصاص داد، رضا کاظمی مقام دوم را کسب کرد و سالار زینالی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در کلاس valve، پیام رحیمی اول شد، علی کامرانی مقام دوم را به خود اختصاص داد و رامیار کرمی سکوی سوم را از آن خود کرد.
در کلاس منفی ۱۸۰۰، رضا مرادی مقام نخست را بدست آورد، احسان مرادی دوم شد و سیامند سلیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در کلاس ۲۰۶، سهیل محمود جبلی مقام اول را کسب کرد، جمال بهروجه در جایگاه دوم قرار گرفت و شهاب خسلو بر سکوی سوم ایستاد.
اما در کلاس بانوان، فرناز معظمی مقام نخست را کسب کرد، ژینو بابایی بر سکوی دوم ایستاد و فاطمه عسکری به مقام سوم رضایت داد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابتهای اتومبیلرانی درگ کشور با حضور ورزشکارانی از شهرهای کرمانشاه، قزوین، مراغه، سلماس، ارومیه، بانه، سنندج، سردشت، بوکان و سقز برگزار شد.
فرزاد خاکی با بیان اینکه این رقابتها در ۹ کلاس برگزار شد، ادامه داد: رقابتها در باند قدیمی فرودگاه سقز و در پیستی کاملا فنی و استاندارد برگزار شد و داور رسمی فدراسیون مسابقات را داوری کرد.
وی به ازدحام بالا و حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برای تماشای این رقابتها اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات در پیستی با عرض ۱۰.۵ متر و طول ۴۰۰ متر و کاملا استاندارد و در سطحی بالا برگزار شد.
به گزارش ایرنا، درگ یا مسابقه شتاب، در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین ۲ خودرو، موتورسیکلت یا کامیون انجام میشود.
شرکتکنندگان در پشت خط شروع توقف کرده و با سبز شدن چراغ، شروع به حرکت میکنند.
برندهٔ مسابقه شرکتکنندهای است که در زمان کمتری طول مشخص (معمولا ۴۰۰ متر) را پیموده و زودتر از خط پایان بگذرد.
نظر شما