۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85449221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85449221
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "افشار کلوندی" با کسب اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان روز پنجشنبه برگزار و افشار کلوندی با کسب هشت رای از ۱۰ رای ماخوذه، سکانداری این هیات را برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: اکنون در شهرستان مرزی مریوان در کمال امنیت مسابقه کشتی برگزار می کنیم و این امنیت را مدیون مجاهدت نیروهای نظامی و انتطامی هستیم.

آمنه غلام ویسی به وضعیت هیات اتومبیرانی استان اشاره کرد و ادامه داد: این هیات ظرفیت برگزاری و میزبانی مسابقات را در رشته‌های مختلف زیرمجموعه دارد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد

وی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در دیواندره در سال‌های گذشته را از جمله رقابت‌های خوب با استقبال مناسب مردم عنوان کرد و گفت: سال گذشته به دلیل اینکه هیات با سرپرست اداره می‌شد، مسابقه‌ای در استان برگزار نشد.

تربیت مربیان توانمند، دیگر مطلبی بود که مدیرکل ورزش و جوانان بر آن تاکید کرد و ادامه داد: اداره کل در حد توان در توسعه زیرساخت‌ها و از لحاط مالی و فکری به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کمک می کند تا به جایگاه واقعی خود برسد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان هم به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و گفت: ارتباط جدی با فدراسیون، اعزام نفرات به مسابقات کشوری، تلاش برای حامی مالی به دلیل محدودیت اعتبارات دولتی، از جمله برنامه‌های در نطر گرفته شده است‌.

افشار کلوندی، ارتباط با رسانه‌ها، همکاری با ادارات و ارگان‌ها به ویژه شهرداری و پلیس راه، فعال کردن هیات‌های شهرستانی غیرفعال و پیگیری راه اندازی پیست اتومبیرانی سنندج، را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

در حال ۹۸ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کردستان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha