۲۵۰ میلیارد ریال منابع مالی برای تجهیز هنرستان‌های استان مرکزی اختصاص یافت

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال منابع مالی امسال برای تجهیز هنرستان‌های این استان اختصاص یافت.

«جواد لنجابی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این منابع مالی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سند «گوش به فرمان ولی» سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور برای تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرورش نیروی کار ماهر به هنرستان‌های استان مرکزی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: این منابع برای خرید رایانه و دیتا، تجهیز کارگاه الکترونیک و تجهیز کارگاه مکانیک، تجهیز کارگاه برق ساختمان و کارگاه عمران و معماری هنرستان‌های استان مرکزی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین تجهیز کارگاه صنایع فلزی، کارگاه خودرو و تاسیسات مکانیکی، کارگاه آتلیه عکاسی و سایر کارگاه‌های هنرستان‌های استان با بهره‌گیری از این منابع در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

لنجابی گفت: این تجهیزات در راستای بهره‌برداری هنرجویان هنرستان‌های استان مرکزی در اختیار این واحدهای آموزشی قرار می‌گیرد.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفت و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره‌کل تبدیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha