۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85123368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه نفت سفید در کارت خانوارهای فاقد گاز طبیعی زنجان شارژ شد

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: سهمیه نفت سفید فصل بهار برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در استان به صورت الکترونیکی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

حمید حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشتریان تا ۳۱ تیرماه سال جاری فرصت دارند با در دست داشتن کارت بانکی تعریف شده به فروشندگی های نفت منتخب هر روستا مراجعه و سهمیه خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: خانوارهای یک تا چهار نفره ۲۰۰ لیتر و هر خانوار پنج نفره به بالا نیز ۳۰۰ لیتر نفت سفید دریافت می‌کنند.

شمار جایگاه های عرضه بنزین استان زنجان به ۶۵ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان همچنین با اشاره به بهره برداری از جایگاه عرضه بنزین شهرک پونک در زنجان، گفت: با افتتاح این مرکز، تعداد جایگاه های عرضه بنزین در این استان به ۶۵ باب رسید.

حمید حبیبی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، جایگاه عرضه سوخت بنزین پونک در مدار سوخت رسانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این جایگاه مجهز به طرح کهاب (طرحی برای صرفه‌جویی اقتصادی در مصرف سوخت است که با اهداف زیست‌محیطی پایه‌گذاری شده‌ و سرنام عبارت "کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین" است) و عرضه کننده بنزین است، افزود: جایگاه مذکور از طریق بخش خصوصی و با سرمایه گذاری حدود ۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.

حبیبی گفت: این جایگاه با مساحتی در حدود ۷۰۰ مترمربع و با هشت نازل بنزین، پس از دریافت تاییدیه های فنی و ایمنی در یکی از مسیرهای شلوغ و پرتردد شهر زنجان به بهره برداری رسیده و ضمن رفع نیاز منطقه برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha