۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85257617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفت سفید میان ۱۲ هزار خانوار روستایی در زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: با توجه به آغاز فصل سرما سوخت مورد نیاز میان ۱۲ هزار خانوار روستایی استان که مصرف گرمایش آنها نفت سفید است توزیع شد.

حمید حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان نفت سفید از سوی ۱۸۰ فروشندگی میان خانوارهای مستقر در روستاهای دور افتاده و سخت گذر که فاقد گاز طبیعی هستند،

توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی استان و اهمیت سوخت رسانی به موقع، عملیات تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت در روستاهای استان از ابتدای سال آغاز می شود.

حبیبی با تاکید بر اینکه مصرف کنندگان نفت سفید باید سوخت مورد نیاز خود را ذخیره کنند، اظهار داشت: از ابتدای پاییز امسال نیز یک هزار لیتر سهمیه نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوارها به منظور ذخیره سازی شارژ شده است که می توانند از سوخت مورد نیاز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار خانوار روستایی در استان زنجان از نفت سفید استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در استان شناسایی شده است که این تعداد تحت پوشش ۱۶۵ باب فروشندگی نفت سفید در سطح روستاهای استان هستند.

حبیبی تصریح کرد: صنایع و کارخانجاتی که گاز طبیعی مصرف می کنند نیز باید مخزن ذخیره سازی به اندازه کافی داشته باشند و سوخت دوم را خریداری کنند تا در مواقع قطعی گاز در تامین سوخت واحدهای خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه قیمت عرضه بنزین و فرآورده های نفتی تغییری نکرده است، گفت: با تمهیدات لازم امسال هیچگونه کمبودی در ذخیره مواد سوختی از جمله بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفی استان زنجان اظهار داشت: مصرف برخی فرآورده های نفتی امسال بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است که بر این اساس باید با مدیریت لازم در مصرف این مواد صرفه جویی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha