بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب و دالاهو کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- پنج هزار و ۲۹۵ لیتر سوخت قاچاق (بنزین و گازوئیل) در شهرستان‌های گیلانغرب و دالاهو با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان‌ها کشف و توقیف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ۲ هزار و ۶۲۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل به ارزش ۷۸۶ میلیون ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ «منصور محمدی» افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور و پاسگاه انتظامی گورسفید در عملیات هایی جداگانه سه دستگاه خودرو حامل سوخت را شناسایی و آن ها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اظهار کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و برای صدور احکام به دستگاه قضائی معرفی شدند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

همچنین ماموران انتظامی دالاهو در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۶۷۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل شدند.

ماموران انتظامی دالاهو با گشت های هدفمند موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه تراکتور حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

بر اساس این گزارش، در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی ۲ هزار و ۶۷۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

در همین رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

دالاهو در غرب کرمانشاه حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

جلوگیری پلیس قصرشیرین از خروج غیرمجاز ۴۰ تن گندم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس قصرشیرین، از خروج غیرمجاز ۴۰ تن گندم به ارزش هشت میلیارد ریال از این شهرستان جلوگیری شد.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: ماموران پاسگاه آقابرار حین گشتزنی در محور قصرشیرین - سرپل ذهاب به پنج دستگاه کامیون حامل بار که به صورت کاروانی و با فاصله ای مشخص از یکدیگر در حال تردد بودند، مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از کامیون های توقیفی، ۴۰ تن گندم که به صورت غیرمجاز در حال خروج از شهرستان قصرشیرین بود و طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به هشت میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به مصوبه شورای کشت قصرشیرین، خروج غیرمجاز محصولات کشاورزی از جمله گندم در این شهرستان ممنوع است.

سردار حاجیان در پایان از انتقال بار گندم های کشف شده به سیلو شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی های بیشتر به مراجع قضائی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha