۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85124403
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ، ادای دین به شهداست

گرگان- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و دانش‌آموزان و بیان پیشرفت‌های ایران با وجود تحریم‌‍ همه جانبه و همیشگی دشمنان، ادای دین به شهداست.

به گزارش ایرنا، سردار ملک شاهکوهی روز یکشنبه در نشست تخصصی معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و ‌پرورش گلستان افزود: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای فرزندان این آب و خاک بازگو نکنیم مدیون شهدا هستیم و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی با سه چالش حضور، تحریم و براندازی، مقابل انقلاب اسلامی قرار دارند و تشریح این سه چالش دستاورد های انقلاب اسلامی را نمایان می‌کند.

وی بیان کرد: در چالش حضور، روزگاری می‌گفتیم آمریکایی‌ها در خیابان های تهران نباشند اما امروز می‌گوییم آمریکایی ها باید از منطقه اخراج شوند که این هدف به زودی اتفاق خواهد افتاد.

ملک شاهکویی گفت: در چالش تحریم، روزی در دفاع مقدس نیازمند کیسه گونی و سیم خاردار بودیم اما امروز موشک نقطه زن ۲۰۰۰ کیلومتری با آخرین تکنولوژی روز می سازیم.

وی افزود: در چالش براندازی، روزی منافقین در کشور جولان می دادند و مسوولین و اقشار مختلف مردم انقلابی را ترور می‌کردند اما امروز دشمنان می گویند برای ضربه به ایران اسلامی نیازمند یک ائتلاف جهانی هستیم.

به گزارش ایرنا، استان گلستان از تنوع قومی؛ مذهبی و نژادی با آداب و فرهنگ های گوناگون برخوردار است ولی همه آنها به سرزمین خود عشق می ورزند و در اعتلای وطن هم نظرند که جلوه گری آن در هشت سال دفاع مقدس بخوبی نمایان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha