محسن زمانی روز دوشنبه در گفتوگو با ایرنا با اشاره به اینکه یکی از مطالبات چندین ساله ادارات مستقر در مجتمع اداری امیر کبیر پارکینگ است،اظهار کرد: با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در مجموعه اداری امیر کبیر و افزایش حجم مراجعه کنندگان در فاصله زمانی از ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، یکی از عمده ترین معضل موجود در مجموعه کمبود فضای پارک خودروست.
وی یکی از مشکلات این مجموعه را عرض کم خیابان۲۲ بهمن و مشکل ترافیکی و پارکینگ شهروندان مراجعه کننده عنوان کرد و افزود: از طرفی نیاز مراجعان و کارمندان ادارات مستقر در مجموعه ، خدمات ارتباطی، انتظامی و قضایی است که شهرداری منطقه چهار را مصمم کرد تا پارکینگی را در این محل احداث کند.
مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مدیریت در نهایت با تملک زمین واقع در ضلع جنوبی مجموعه ، برای احداث مجموعهای شامل پارکینگ عمومی طبقاتی و واحدهای تجاری و اداری مرتبط با نیازمندی ارباب رجوع و کارمندان اقدام کرد.
وی ادامه داد: پروژه مجموعه تجاری اداری و پارکینگ عمومی طبقاتی مجموعه اداری امیر کبیر با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۹ متر مربع شامل چهار طبقه آغاز شد.
زمانی گفت: این مجموعه شامل پارکینگ عمومی در زیرزمینی با ظرفیت پارک ۲۶۰ دستگاه خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیتهای مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانکها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضایی است که کار ساخت ۲ طبقه با کاربری اداری روی همکف ، اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان شروع شد.
وی اضافه کرد: ساخت این پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی شروع شد و در حال حاضر سفتکاری آن اتمام یافته و در مرحله نازکسازی و اجرای نماست.
مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان درپایان بیان داشت:مطابق برنامه زمانبندی شده و به گفته سرمایهگذار و مجری پروژه، کل مجموعه مذکور آذر ماه سالجاری قابل بهرهبرداری است.
نظر شما