۲ هزار فرهنگی به عضویت کارگروه‌های جهادی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی درآمدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای مردمی‌سازی برنامه های این نهاد گفت: در این راستا ۲ هزار فرهنگی داوطلبانه در کارگروه‌های جهادی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا علی مطهری روز دوشنبه در همایش استانی کارگروه کوثر اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: ۲ مقوله در حادثه اخیر زلزله خوی شامل اسکان زلزله زدگان و مباحث آموزشی و تربیتی و توزیع امکانات از جمله نمودهای فعالیت این کارگروه‌ها بوده است.

۲ هزار فرهنگی به عضویت کارگروه‌های جهادی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی درآمدند

وی اضافه کرد : اگر درصدد رسیدن به ۲ هدف اصلی این قرار گاه شامل عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر هستیم، تنها راهکار، کار جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه باید گفتمان جهادی را عمومیت داد، اظهار کرد: کار جهادی با همت مردمی محقق می شود.

دبیر استانی قرارگاه کوثر در آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این همایش گفت: احصای مشکلات مناطق قدم اول ما بود که در بهترین سطح و سریع‌ترین زمان احصا و طبقه بندی شدند.

سکینه صدقی ادامه داد: پنج اولویت برای استان ما تعریف شده که حرفه آموزی در حین تحصیل برای دختران از اولویت ها بود که از فصل هفتم سند بنیادین برگرفته شده است.

به گفته وی در این راستا مقرر شده که علاقمندی‌های دانش‌آموزان توسط معلمان احصا شود و نسبت به جذب نیروی های برون سازمانی هم نگاه مثبتی داریم.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی دارای ۶۸۰ هزار دانش اموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha