۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85125829
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها کیش را به عنوان مقصد گردشگریِ گران معرفی نکنند

کیش - ایرنا - مدیر هتل و تورگردانان کیش با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت رسانه در توسعه گردشگری گفت: رسانه‌ها نباید کیش را به عنوان یک مقصد گردشگری گران معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مهرداد تاوتلی» روز دوشنبه در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که با حضور مدیرانی از سازمان منطقه آزاد کیش، جوامع و اصناف گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: بخش خصوصی در کیش تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با طرح‌های تشویقی، هزینه‌ بسته‌های سفر به جزیره زیبای کیش را کاهش دهد که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این مسیر کمک حال بخش خصوصی باشند.

وی با بیان اینکه، به دنبال اتهام زنی به دولت برای توجیه کم‌ کاری‌ها نیستیم، افزود: نباید کم کاری در برخی حوزه‌ها را به گردن دولت انداخت؛ توسعه گردشگری یک زنجیره است و تمامی حلقه‌های این زنجیره باید برای تحقق آن پای کار باشند.

تخفیف ۷۰ درصدی هتل‌های کیش در فصل تابستان

مدیر هتل و تورگردانان کیش با اعلام آمادگی برای نقش آفرینی در زنجیره توسعه گردشگری کیش، بیان کرد: بسته‌های تشویقی در قالب ارائه تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی هتل‌ها بر روی تورهای گردشگری ارائه شده و نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش بسته‌های سفر به جزیره مرجانی کیش دارد.

وی ادامه داد: همچنین برای ایجاد جذابیت بیشتر سفر به کیش برای گردشگران، بسته‌های تخفیفی ترکیبی با مراکز تفریحی کیش ارائه شده است.

رسانه‌ها کیش را به عنوان یک مقصد گردشگری گران معرفی نکنند

سهم ۷۵ درصدی بلیط هواپیما در هزینه تورهای گردشگری

«تاوتلی» با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد هزینه تورهای گردشگری کیش به بلیط هواپیما اختصاص می‌یابد، گفت: باید این را پذیرفت که ناوگان هواپیمایی کیش در شرایط سخت تحریمی قرار دارد برخی از اتفاقات در شرایط ناجوانمردانه تحریم به کشور تحمیل شده است؛ اما همگان باور داریم که پس از فارغ آمدن بر این مشکلات، روزی خاطرات سخت مدیریت در این دوران را همچون خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بازگو خواهیم کرد.

مدیر هتل و تورگردانان کیش با بیان اینکه به دنبال ساپورت رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در این جزیره هستیم، اظهار کرد: باید اذعان کنیم که با تلاش‌های همه جانبه شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی در جزیره کیش هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha