معاون منطقه آزاد کیش: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم

کیش - ایرنا - معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت پرداخت رسانه‌ها به ظرفیت گردشگری این جزیره زیبا مرجانی، گفت: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرتضی رمضانی گالشی» روز دوشنبه در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که با حضور مدیرانی از سازمان منطقه آزاد کیش، جوامع و اصناف گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات موثر و زیرساختی چشم گیری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در حمایت از توسعه گردشگری انجام شده که انتظار می‌رود برای اطلاع رسانی و امید آفرینی در جامعه از طریق رسانه‌ها بازگو شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه صنعت گردشگری، بیان کرد: رسانه‌های دلسوز و دغدغه مند کیش با اطلاع رسانی اقدامات، رعایت اصل انصاف و نقدهای سازنده خود، کمک حال توسعه گردشگری در منطقه باشند.

«رمضانی» با بیان اینکه توسعه گردشگری در کیش نیازمند یک همکاری همه جانبه است، افزود: از هر ظرفیت قانونی در حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری در کیش بهره خواهیم برد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم

بلاگرهای گردشگری کشور برای معرفی کیش به جزیره می‌آیند

«سعید یکه دهقان» مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه گفت: گردهمایی بلاگرهای گردشگری کشور با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش از یک تا چهارم تیرماه سال جاری در این جزیره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش بهره خواهیم برد، اظهار کرد:‌ رسانه نقش محوری در معرفی جاذبه‌های گردشگری بر عهده دارد که در این راستا از ظرفیت رسانه‌های خبری محلی و ملی بهره مند خواهیم شد.

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از برگزاری جشنواره اقوام، رویداد بین المللی لباس اقوام ایرانی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ و جشنواره موسیقی جنوب کشور طی تابستان امسال در این جزیره خبرداد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha