تفاهم نامه همکاری  هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران با سپاه کربلا منعقد شد

ساری- ایرنا -تفاهم نامه همکاری سه جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران با هدف بهره مندی از ظرفیت ها و  حمایت ویژه از تیم کشتی مقاومت سپاه استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رییس هیات کشتی مازندران عصر امروز دوشنبه در محل خانه کشتی ساری به امضاء رسیده است.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه های کشتی مازندران ، در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی ، مساعدت برای جذف سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسانتر و تمرین مداوم آنان ، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقا ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اظهار این که کشتی مازندران همواره مورد توجه همه مردم و مسوولان استان و کشور است، گفت: به طور یقین زیر ساخت های ورزشی سپاه می تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی بیانجامد.

عادل عالیشان وضعیت سرانه ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان ،بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: بررسی ها نشان می‌دهد برای بهره مندی از فضاهای ورزشی این سه گروه، این تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی مربوط به دستگاه های اجرایی استان را بی نظیر دانست و بیان داشت : در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر ساخت های ورزشی استان دارد.

عالیشان تصریح کرد: مطمئنا با این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری ها با هدف بهره مندی مردم از زیر ساخت های ورزشی در استان رقم خورده است ، با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

تفاهم نامه همکاری  هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران با سپاه کربلا منعقد شد

۱۴۴ سالن ورزشی سپاه کربلا، پشتوانه ورزش مازندران است

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی مجموعه سپاه کربلا یک ماموریت برای حمایت و ارایه خدمات مطلوب به احاد مردم است، گفت: از آن جایی که بسیج در بین همه گروه و اقشار جامعه نفوذ عمیقی پیدا کرده است، بهره مندی از امکانات و زیر ساخت های ورزشی نیز ضروری است.

سردار سیاوش مسلمی با بیان این که مجوز فعالیت تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا صادر شده است ، افزود: در همین راستا ، با توجه به اهمیت سته مستی مازندران در عرصه ملی و بین‌المللی ، مجوز بکار گیری هشت قهرمان ملی کشتی آزاد و فرنگی که باید خدمت سربازی را انجام بدهند، گرفته شده است.

وی با ذکر این نکته که تیم مقاومت کشتی بسیج سپاه کربلا مازندران در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی راه اندازی شده است، ادامه داد: به رغم این که ماموریت های زیادی در سپاه کربلا وجود دارد ، اما سعی شده است تا باشگاه ورزشی کشتی مقاومت سپاه مازندران راه اندازی شود.

مسلمی تصریح کرد: پرداختن به مسایل فرهنگی در تیم کشتی مقاومت بسیج مورد توجه قرار گرفته است و حجت الاسلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر که سابقه و تجربه فعالیت در عرصه کشتی دارد، به عنوان مسوول فرهنگی این باشگاه تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha