جهاد تبیین باید به یک نهضت عمومی و مردمی تبدیل شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: جهاد تبیین باید به یک نهضت عمومی و مردمی تبدیل تا دستاوردهای نظام، به عنوان حکومت اسلامی بیان شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در جشنواره چله انقلاب دهه فجر پارسال ۲۲۱ مسجد و ۱۷۶ پایگاه مقاومت بسیج مساجد در قالب ۷۷ گروه و ۳۱۹ محله با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در حوزه بانوان ۲برابر شده و تلاش برای جهاد تبیین همواره در دستور کار است تصریح کرد: سال گذشته ۶ هزار و ۶۳۸ برنامه قرآنی در لرستان اجرا شد همچنین ۱۶ تیر امسال نیز همزمان با عید غدیرخم جشن های مهمانی مختلفی در قالب ۱۵۰ موکب برپا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: بیش از ۸۰۰ نفر در قالب طرح امین در مدارس و بیش از ۲۰۰ نفر در قالب طرح هجرت در استان مشغول به فعالیت هستند همچنین در حال حاضر ۱۰ نفر روحانی مستقر در مناطق محروم این استان حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با اشاره به وجود ۲۴۰ خانه عالِم در لرستان افزود: خانه عالم مکان‌هایی در هر روستا برای استقرار مروجان مذهبی (روحانیون) و مبلغان دینی می‌باشدکه علاوه بر داشتن امکانات اقامتی برای مبلغان، دارای دفتر کار و محل ملاقات عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های دینی بسیاری است که باید با بودجه ویژه دیده شود تاکید کرد:‌ امروز دشمنان در فضای رسانه‌ای و فرهنگی با اعتبارات ویژه در تلاش هستند لذا این آمادگی در استان دارد بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha