۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85528550
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعات و آلاینده‌ها مطالبه مردم فلک‌الدین خرم‌آباد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعات و آلاینده‌ها از مطالبات مهم مردم منطقه فلک‌الدین و بسیاری از مناطق حاشیه‌ای شهرهای لرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در دیدار با اهالی منطقه فلک‌الدین خرم آباد در مسجد مصطفی خمینی(ره) این منطقه اظهار کرد: هر زمان مردم مشارکت داشته‌اند، مسائل و مشکلات آسان تر و بهتر رفع شده است.

وی به مشکلات منطقه فلک‌الدین اشاره کرد و افزود: مشکلات این منطقه در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قابل پیگیری است که مشکلات عمرانی از طریق شهرداری پیگیری خواهد شد اما مردم محله نیز باید مشارکت داشته و کمک کنند.

شفقت بیکاری را از مهم ترین مشکلات این منطقه و بسیاری از بخش ها و مناطق استان برشمرد و تصریح کرد: مردم باید مشارکت کنند تا با کمک اداره کل فنی و حرفه ای و اجرای برنامه های آموزش فنی به فراخور نیاز جامعه و علاقه جوانان زمینه ایجاد مشاغل خرد و خوداشتغالی فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد مشاغل خرد در محلات و خوداشتغالی منوط به ترویج فرهنگ اشتغال در جامعه و به ویژه در میان جوانان است و در این راه همه باید کمک کنند.

استاندار لرستان ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات و آلاینده ها را از مطالبات مهم مردم منطقه فلک الدین و بسیاری از مناطق حاشیه ای شهرهای استان دانست و گفت: این مراکز باید ساماندهی شده و به مناطقی خارج از محلات مسکونی منتقل شوند و در این راستا هماهنگی های لازم از طریق متولیان مربوطه انجام خواهد شد.

شفقت در این حضور در نماز مغرب و عشا بین اهالی منطقه فلک الدین شرکت کرد و پس از آن پای درد دل اهالی این منطقه و مطالبات آنها نشست.

وی همچنین از اتاق وضعیت این منطقه که به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) راه اندازی شده است بازدید و آمایش مسائل و مشکلات این منطقه در این اتاق را بررسی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha