دیدار مستقیم مدیران آذربایجان غربی با حدود ۱۱۰۰ نفر

ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در دیدار رو در رو و چهره به چهره، مشکلات یک هزار و ۷۶ نفر در ۲ شهرستان چالدران و سلماس از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

منصور میرزایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه حضور مدیران در جمع مردم شهرهای مختلف استان، ۲ شهرستان چالدران و سلماس دیروز میزبان ۳۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی بودند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط مستقیم مردمی، ۴۱۶ نفر در شهرستان چالدران مشکلات خود را با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در میان گذاشتند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: پس از چالدران، مدیران ادارات به سلماس سفر کرده و در آنجا نیز میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم راه‌اندازی شد.

دیدار مستقیم مدیران آذربایجان غربی با حدود ۱۱۰۰ نفر

میرزایی اظهار کرد: در سلماس هم پذیرای مشکلات ۶۶۰ نفر از مردم این شهرستان بودیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی، از نزدیک با مردم این منطقه صحبت کردند.

وی یادآور شد: در این دیدارها، مدیران ادارات دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرده و مشاوره‌های لازم را نیز به شهروندان در راستای رفع مشکلات آنان ارائه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha