۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85127424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش بازتوانی آسیب‌های ورزشی بصورت بین‌المللی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - دبیر علمی چهارمین همایش ملی علمی، تخصصی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب‌های ورزشی گفت: با توجه اینکه دانشگاه آزاد زنجان امکانات ورزشی و آموزشی لازم را دارد طبق برنامه ریزی ها این همایش سال آینده به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین موسوی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب‌های ورزشی افزود: حدود ۱۰۰ مقاله به این همایش رسید که پس از داوری ۹۰ مقاله پذیرش شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی ها ۱۲ مقاله بصورت سخنرانی تعیین شد که امروز در نوبت صبح و بعدازظهر ارائه می شود.

این مسوول ادامه داد: اساتید دانشگاه و محققان رشته های ورزشی در زمینه های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، بیولوژی و فیزیولوژی تمرین، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مهندسی و فناوری ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مدیریت ورزشی، روانشناسی ورزشی و رفتار حرکتی، فرهنگ و بازتوانی ورزشی، اقتصاد ورزشی و حقوق ورزشی، مقالات علمی خود را به این همایش ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سه دوره برگزاری این همایش ملی، شاهد ارائه مقالات جدید با موضوعات متنوع بوده ایم، گفت: در دوره های گذشته این مهم با عنوان ورزش برای همه با تمامی گرایش ها برگزار شد.

موسوی اظهارداشت : امسال بر مبنای سند تحول دانشگاه و نیازهای جامعه و به صورت تخصصی وارد عمل شدیم و در این راستا نمایه سازی تمام مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بر اساس تفاهم نامه منعقد شده انجام می شود.

وی افزود: مقالات منتخب نیز در مجلات معتبر علمی و پژوهشی منتشر خواهد شد و پرداخت جوایز نقدی به مقالات برتر در هر گرایش نیز از دیگر برنامه ها در این همایش است.

چهارمین همایش ملی علمی – تخصصی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب های ورزشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به مدت یک روز در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha