۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85127821
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال هدف‌گذاری کرد

بجنورد- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: امسال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان هدفگذاری شد.

مرتضی فیروز آبادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح اشتغالزای کمیته امداد خراسان شمالی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در سالجاری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای خراسان شمالی تخصیص داده شده است که امیدواریم با همکاری خوب بانک‌های عامل این اعتبار در حوزه اشتغال جذب شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال گفت: در سال گذشته پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به خراسان شمالی پیش بینی شده بود که ۹۵ درصد آن جذب شد.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه جهت گیری کمیته امداد به سمت تقویت کیفیت طرح ها و ایجاد درآمد بیشتر برای صاحبان مشاغل است؛ بیان کرد: جهت گیری طرح های اشتغال کمیته امداد به سمت طرح های حمل و نقلی از جمله تراکتور، توسعه طرح های نیروگاه خورشیدی، رونق دادن به طرح های محلی از جمله نوغانداری و تولید پیله ابریشم است.

وی با اشاره به صنعت کشاورزی به عنوان مهمترین صنعت در خراسان شمالی بر ضرورت رونق و توسعه این صنعت و ایجاد درآمد برای مددجویان تاکید کرد.

بازدید از طرح های اشتغال، دیدار با مسوولین استانی، هماهنگی در راستای برنامه های سال جدید حوزه اشتغال و تقدیر از بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان از برنامه های سفر ۲روزه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد به خراسان شمالی است.

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

از این تعداد ۵۰ درصد آن را بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha