۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85127831
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجدید میثاق بانوان و معاون رئیس جمهور با آرمان‌های امام (ره)+فیلم

شهرری - ایرنا - انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور به همراه جمعی از بانوان کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، معاون امور بانوان و خانواده رئیس جهمور به همراه شماری از بانوان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ بار دیگر پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اعلام و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حاضران در این مکان مقدس بار دیگر هم پیمان شدند تا در مسیر تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی و عزت و افتخار سوق بدهند.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha