۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶
کد خبر: 85128244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امید آفرینی در جامعه رسالت خطیر جامعه نخبگان و پزشکان است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه رسالت خطیر جامعه نخبگان و به ویژه پزشکان است، گفت: جامعه پزشکی استان در خدمت به مردم همواره پیشگام بوده و در دوران کرونا افتخارات زیادی ماندگار شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه در دیدار با جامعه پزشکی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی، اظهار کرد: اجرای موفق طرح شهید رهنمون در استان از سوی جامعه پزشکی از دیگر افتخارات این جامعه پزشکی بوده که مایه مباهات و جای تقدیر است.

وی تاکید کرد: شهدا با تمام وجود در خدمت ولایت، اسلام و مردم بود که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که عمری دنبال شهادت رفت و در نهایت در مسیر شهادت جاودانه شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سراسر انقلاب اسلامی و حماسه های هویت ساز همچون دفاع مقدس عنایات الهی و توجهات خاصه خداوند موج می‌زند اما در دفاع مقدس به جهت اینکه ملت ایران مخلصانه به میدان آمد و به قدرت خداوند اعتماد کرد و عنایات ویژه ای به مردم عطا شد که نمونه آن عملیات بیت المقدس است.

سردار کریمی ادامه داد: دشمنان برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی هر راهبردی را علیه ملت به کارگیری کردند اما با هدایت های امامین انقلاب و حضور بصیرانه ملت ایران امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبردها با شکست جدی مواجه شده و حتی در بسیاری از ابعاد جنگ ترکیبی ناموفق بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی، جنگ شناختی و فریب ذهن ها احساس قدرت می کند که باید هوشمندانه عمل کرد، گفت: توجه به تولید محتوا، جهاد تبیین، سواد رسانه و تقویت ظرفیت ها و داشته های داخلی می تواند توطئه های دشمنان در جنگ شناختی را خنثی کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی حقیقت‌ها را وارونه نشان می دهد و به دنبال غفلت از شکست‌های خود در طول ۴۴ سال است، همچنین مشکلات را بزرگنمایی می کند و جهاد تبیین فریضه مهم، فوری و راهکار اساسی است.

سردار کریمی با بیان اینکه حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت به سمت پیشرفت است، گفت: باید مقتدر بمانیم و ایران قوی با اتحاد، وحدت همه جانبه و پیروی از ولایت محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در انزوای سیاسی جمهوری اسلامی با شکست جدی مواجه شد و همه نقشه های آنها برملا شد و امروز نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع ایران اسلامی و انقلابی است و به طور حتم در حال تغییر در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha