وزیر کشور از پایگاه‌های مرزی تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح الله در کرمانشاه بازدید کرد

اراک - ایرنا - وزیر کشور از پایگاه‌های مرزی استان کرمانشاه و محل‌های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پایگاه‌های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله، در جریان اقدامات رزمندگان در تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمت رسانی آنها به مردم قرار گرفت.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی افزود: وزیر کشور در جریان این بازدید از تلاش‌ها، زحمات و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان عزیز قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی از مهمترین اهداف مأموریت‌های سپاه پاسداران است، گفت: سپاه یک نهاد مردمی و از بطن مردم است و تمام هدف این نهاد مقدس این است مردم عزیز در هر نقطه‌ این سرزمین در امنیت، آسایش و رفاه باشند و سپاه در راستای تحقق این سه مولفه گام برمی‌دارد.

سردار کریمی تأکید کرد: هویت سپاه مبتنی بر ولایتمداری، ایثارگری، جهاد، بصیرت، امنیت آفرینی، حفظ هویت، عزت، عظمت، آرامش برای ملت، خدمت به مردم، امیدآفرینی و اقتدار آفرینی برای کشور است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله با پشتوانه ایمان به خدا معنویت ، ولایتمداری ، بصیرت و شهادت طلبی هویت و اصالت خود را حفظ کرده اند و همین امر رمز موفقیت رزمندگان در مأموریت‌های مختلف است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فعالیتهای تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در قالب گروه‌های جهادی بیان کرد: رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله خدمت رسانی به مردم را در قالب گروه‌های جهادی در مناطق مرزی با قوت دنبال می‌کنند که از جمله آن می‌توان به ساخت و بازسازی منازل محرومین و مسجد و تهیه بسته های معیشتی و تأمین نیازهای اصلی مردم اشاره کرد.

به گفته سردار کریمی، برگزاری مسابقات فرهنگی در مناطق مرزی برای کودکان و نوجوانان و خصوصا برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌ها از دیگر فعالیت‌های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق محروم است.

وی گفت: رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله با انگیزه‌های الهی و انقلابی و روحیه‌ای بانشاط در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم و با یک هم‌افزایی و همدلی در مناطق مرزی استان کرمانشاه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می‌کنند و پرچم مقدس جمهوری‌ اسلامی را در این مناطق به اهتزاز درآورده‌اند و مسیر خدمت و تأمین امنیت به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha