۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85128740
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: فناوری‌های نوین در اولویت اقتصاد مقاومتی باشد

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: در اقتصاد مقاومتی باید فناوری های نوین در اولویت باشد و افرادی را داشته باشیم که ایده و آسیب شناسی و مطالعه داشته و راهکار ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز پنجشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان افزود: تولید محتوا و ارائه راهکار و مدیریت فعالیت ها باید در راس اقدامات قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه الان فعالیت ها بر اساس راهکار و هدف مشخص نیست و باید با استفاده از راهکارهای نوین و خلاقانه در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت شود.

استاندار یزد گفت: توسعه زیر ساخت ها حتما دنبال و همچنین زمینه ای فراهم شود تا افرادی که ایده و پیشنهادی برای اقتنصاد مقاومتی دارند در این قسمت اعلام و بارگذاری نموده و نظرات همه استفاده و دیده شود.

فاطمی ادامه داد: دبیرخانه اقتصاد مقاومتی نیز باید واحد باشد و یک نیروهای متخصص و پیگیر نیز بعنوان دبیر انتخاب شده و دستور جلسات از قبل مشخص و مرتب رصد و پیگیری شود.

وی افزود: در خصوص تلفیق و ادغام کارگروهها نیز تا جایی که امکان دارد باید تجمیع صورت گیرد و همچنین به هیچ عنوان دستور جلسات موازی در این نشست مطرح نشده و حتما دستور جلسات از قبل در دبیرخانه مطرح و تصمیم گیری شود.

استاندار یزد: فناوری‌های نوین در اولویت اقتصاد مقاومتی باشد

استاندار یزد گفت: مصوبات کاغذی مد نظر ما نیست و حتما باید تا حصول نتیجه پیگیری شود و مصوبات فقط برای درج در صورتجلسه نیست و باید اجرایی گردد.

فاطمی افزود: نماینده تام الاختیار دادگستری و دادستانی و دیوان محاسبات و نهادهای نظارتی نیز باید در ستاد اقتصاد مقاومتی حضورداشته باشند تا تصمیمات با قدرت گرفته شود، همچنین رییس مجمع نمایندگان و همه معاونین استاندار و شهردار مرکز استان نیز در شورای اقتصاد مقاومتی حضور داشته باشند.

استاندار یزد گفت: بهترین استفاده از نخبگان ، صاحب نظران و بخش خصوصی در این کارگروه امکان پذیر است و حتما از نظرات بخش خصوصی استفاده شود و نمایندگان تشکل های اقتصادی نیز حضور داشه باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha