۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85129511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام خمینی(ره) زیرساخت توسعه اسلام ناب محمدی(ص) را ایجاد کرد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نهضت خود، زیرساخت تقویت اسلام ناب محمدی (ص) را ایجاد کرد و امروز ملت ایران با همین زیرساخت مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مردم گنبدکاووس بیان داشت: بدون تردید امام خمینی (ره) با همراهی ملت ایران، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در قرن معاصر بودند و امروز شیوه مبارزه و گفتمان آن رهبر فرزانه و جانشین خلف ایشان، به ترجمانی برای مبارزات ضد استکباری ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

وی باتاکید برضرورت حضور پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد، از برنامه‌ریزی سپاه گنبدکاووس برای اعزام ۵۰۰ نفر از اهالی این شهرستان به مرقد مطهر امام و همچنین از برگزاری آیین‌های مردمی بزرگداشت دهه کرامت بالاخص سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) و جشن های زیرسایه خورشید در این شهر قدردانی کرد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تاکید برضرورت توجه به نکات ارزشمند در پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت سرداران شهید خراسان بزرگ (سبزوار)، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به خاطر دادن رای اعتماد به وزیر جوان و نقلابی آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش از وزارتخانه‌های مهم کشور ماست و همه باید به وزیر جوان جهت موفقیت در برنامه‌ها کمک کنند.

امام خمینی(ره) زیرساخت توسعه اسلام ناب محمدی(ص) را ایجاد کرد

امام جمعه گنبدکاووس به سفر اخیر سران و مقامات برخی کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان و عمان به ایران هم اشاره کرد و گفت: این سفرها و پیمان‌ها و توافقنامه‌هایی که بین طرفین امضا می‌شود علاوه بر توسعه روابط با همسایگان، نشانه‌های افول هرچه بیشتر آمریکا در منطقه و پایان کدخدایی این کشور مستکبر را در جهان نمایان می‌کند.

حجت الاسلام ترابی به موضوع پرداخت تسهیلات بانکی به کارمندان برخی بانک‌ها که اخیرا رسانه‌ای شده هم واکنش نشان داد و افزود: منابع و اعتباراتی که بانک‌ها باید به مردم بدهند به کارکنان آنها اختصاص یافته و به طور میانگین هر کارمند بین ۷۷۷ میلیون تا بیش از یک میلیارد تومان وام دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: اگر قرار است نگاه انقلابی اصلاح و مبارزه با فساد به صورت جدی انجام شود، این کار ابتدا باید از بانک‌ها آغاز گردد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

مردم گنبدکاووس خواستار برخورد قاطعانه با عاملان تعرض به اموال عمومی هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha