۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85129526
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای شهرستان ری: امام راحل فرصت حضور عامه مردم را در اداره کشور فراهم کرد

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) اعلام کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این بود که بعد از سال ۵۷ عامه مردم این امکان را پیدا کردند تا در اداره کشور مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر بندی شربیانی پنجشنبه شب در جلسه شورای شهرستان ری ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع) و تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: خوشبختانه در خصوص برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تدابیر فرمانداری هماهنگی های خوبی بین دستگاه‌ها در شهرستان ری به عنوان میزبان انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به متعدد بودن دستاوردهای جریان امام خمینی(ره) افزود: شاید مهمترین دستاورد جریان حضرت امام جاری و ساری کردن اسلام به عنوان یک هویت جامعه ساز در کشور ما بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به عدم مشارکت دادن مردم در اداره کشور در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلابی که بر پایه تفکرات حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ شکل گرفت این فرصت را به همه‌ی مردم داد تا در اداره کشور امکان بروز و حضور داشته باشند.

وی به مصادیق این حضور اشاره کردد و شوراهای شهر و روستا را نمادی از این اثرگذاری در اداره کشور دانست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: برخی در مقاطع مختلف خیلی ها سعی کردند بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) جریان، راه و اندیشه های ایشان را به نفع خودشان تحریف کنند و دچار این اشتباه محاسباتی شدند ولی به واقع تنها کسی که وفادار به جریان حضرت امام بود و مانع از این تحریفات شد، مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبرری سکان هدایت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی را بعد از رحلت امام خمینی(ره) به دست گرفته اند و تا به امروز به بهترین شکل ممکن آن را هدایت کرده اند.

شربیانی با اشاره به تغییرات در فرمانداری ری گفت: از تلاش های ۱۴ ماهه جناب زمانی در فرمانداری ری در راستای آبادانی شهرستان ری تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای جناب بشارت که با پذیرفتن سرپرستی فرمانداری در این شرایط حساس که برگرفته از رفتار و منش انقلابی وی است، آروزی موفقیت و سربلندی داریم.

این مسئول یادآور شد: جناب بشارت را نماینده حاکمیت در شهرستان ری می دانیم و تبعیت می‌کنیم و در همین راستا شورای اسلامی شهرستان ری با استفاده از ظرفیت بزرگ و مهم شورایی روستاها و شهرها در شهرستان ری در خدمت دولت مردمی آیت الله رئیسی برای تحقق افکار و اقدامات دولت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha