مردم لرستان در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی به سوگ نشستند

خرم‌آباد - ایرنا - آیین‌های ویژه عزاداری سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز یکشنبه در شهرهای مختلف لرستان با حضور گسترده مردم ولایتمدار درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و ولایی استان لرستان با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و صحن امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه عزاداری، در سوگ رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اشک ماتم ریختند.

در این آیین ها، مداحان اهل بیت (ع) مرثیه سرایی کرده و مراسم ویژه سینه زنی نیز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در نقاط شهری و روستایی در حال برگزاری است.

همچنین مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) با حضور عاشقان این حضرت امروز یکشنبه چهاردهم خردادماه در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد.

۲هزار زائر از این استان نیز در راستای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام شده اند.

تبیین شخصیت والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تجدید میثاق دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب هدف اصلی از اجرای این برنامه می باشد.

همچنین چندین گروه پیشرو شامل گروه‌های خدمات رسان، پزشکی و موکب‌ها از روزهای گذشته به مرقد امام (ره) اعزام و در جایگاه مختص استان لرستان مستقر شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha