۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85129987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۶ هزار نفر از خوزستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ۶ هزار نفر از خوزستان امسال برای شرکت در آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، به مرقد مطهر در حال اعزام هستند.

سرهنگ پاسدار عادل ساری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعزام اعضای این کاروان‌ها از جمعه شب(دیشب) شروع شده و تا پیش از آغاز مراسم سالگرد، همگی کاروان‌ها به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، اعزام خواهند شد.

وی اعضای این کاروان‌ها را اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان دانست و افزود: برای اعزام این تعداد خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) حدود ۱۵۰ اتوبوس تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: اعزام کاروان‌ از خوزستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۶ سال گذشته به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و نیز فراگیری کرونا متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌های متنوعی برای کاروان‌ها تدارک دیده شده است، گادامه داد: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم از جمله برنامه‌های فرهنگی برای اعضای کاروان‌ها است.

سرهنگ پاسدار ساری هدف از اعزام این کاروان‌ها به حرم مطهر امام خمینی(ره)، به نمایندگی از مردم خوزستان را شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد و تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.

به گزارش ایرنا، کاروان بسیجیان حوزه شهید تندگویان صنعت نفت جنوب نیز جمعه شب برای شرکت در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بدرقه نماینده ولی فقیه و جمعی از مسوولان محلی، اهواز را به مقصد حرم مطهر امام خمینی(ره) ترک کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این باره گفت: استان خوزستان پنج هزار نفر سهمیه برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) داشت که ۶ هزار نفر برای حضور در مراسم سالگرد و شنیدن سخنرانی رهبر انقلاب نام نویسی کردند.

سرهنگ حسن باقری افزود: بسیج شهید تندگویان صنعت نفت در جنوب نیز برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، ۲۴۰ نفر سهمیه داشته که ۳۷۰ نفر به صورت داوطلبانه نام نویسی کردند.
وی ادامه داد: این افراد با ۱۲ اتوبوس به سمت تهران حرکت می‌کنند تا در روز چهاردهم خرداد در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کنند.

همچنین ۵۰۰ نفر از مردم و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز صبح امروز شنبه با ۱۰ اتوبوس، برای تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور معاون استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از سران عشایر غرب اهواز به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha