مشاور عالی سپاه ولیعصر(عج):خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی را باید به جهانیان منتقل کنیم

اهواز - ایرنا - مشاور عالی فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان جهاد تبیین را وظیفه اصلی همه مسئولان و مردم برشمرد و گفت: خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی را باید به جهانیان منتقل کنیم تا دشمنان و منتقدان، خدمات ارزشمند و تاثیرگذار این شهید والامقام را وارونه جلوه ندهند. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حسن باقری شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب و هفتمین سالگرد شهادت سید اصلان حسینی جانباز شیمیایی خوزستانی در حرم علی بن مهزیار اهوازی با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب و همچنین شهدای خدمت، اظهار کرد: بی شک امنیت، آزادی، بشریت و عزت ما از برکت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی به خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید آیت الله رئیسی است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) برای شهدا تکلیف می کردند و در دوران دفاع مقدس با کلام خود بزرگترین انگیزه و اراده را به رزمندگان اسلام منتقل می کرد.

سرهنگ پاسدار باقری تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب‌ در دوران پیش از انقلاب نیز خروج رژیم طاغوت را به صورت قطعی مطرح کرد و خواستار جایگزینی جمهوری اسلامی به جای این رژیم بود.

وی بیان کرد: اکنون نیاز است بیش از گذشته قدر ولایت فقیه را بدانیم چرا که برخی از کشورها آرزوی عزت و اقتدار ایران اسلامی را دارند.

مشاور عالی فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: آیت الله رئیسی سه سال به صورت مستمر در این کشور اسلامی خدمت و هشت بار به خوزستان سفر کرد تا به مردم بگوید تمامی آلام و دغدغه‌های مردم برای ایشان با اهمیت است.

وی یادآور شد: به برخی ها گفتند برادر شما فساد کرده ولی گفت نباید دست به او بزنید در حالی که شهید آیت الله رئیسی در ابتدای ریاست جمهوری فرمودند که در زمینه فساد از هیچکس نباید گذشت کرد حتی اگر از نزدیکان من باشد.

سرهنگ پاسدار باقری اظهار کرد: در دوره گذشته برخی ها خلاف سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کردند و همه مسائل کشور را به برجام ربط دادند و با سند ۲۰۳۰ می خواستند تیر خلاص به پیکره نظام وارد کنند.

وی همچنین یاد و خاطره شهید اصلان حسینی از یادگاران دوران دفاع مقدس را گرامیداشت و افزود: این شهید از جبهه‌های جنوب تا کردستان به رغم مجروحیت‌های شدید، تا آخرین لحظه میدان جنگ را ترک نکرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: ولایت‌پذیری یکی دیگر از خصوصیات این شهید والامقام مقام بود و تکلیف خود را از ولایت دریافت می کرد؛ انجام کار تا حصول نتیجه از دیگر خصوصیات این شهید گرانقدر بود.

وی ادامه داد: همچنین خوشرویی با مردم یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی شهید حسینی بود و با وجود ۷۰ درصد جانبازی، درخواست اعزام به سوریه و عملیات استشهادی داشت.

مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب و هفتمین سالگرد شهادت سید اصلان حسینی جانباز شیمیایی خوزستانی با حضور جمعی از مسئولان ، فرماندهان دوران دفاع مقدس و مردن شهیدپرور اهواز در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

شهید سید اصلان حسینی در عملیات "والفجر ۱۰" مجروح و دچار ضایعات نخاعی شد و علاوه بر مصدومیت‌های در نواحی مختلف بدن به دلیل استنشاق گازهای خردل و سارینا از عوارض شیمیائی نیز رنج می‌برد و سرانجام این جانباز ۷۰ درصد خوزستانی، در تاریخ ۱۴خردادماه ۱۳۹۶ به همرزمان شهید خود پیوست.

تجلیل از خانواده معزز شهید سیداصلان حسینی و ۱۰ خانواده معظم شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه تروریستی مراسم رژه ۳۱ شهریور از برنامه های این مراسم باشکوه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha