۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۲۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85130775
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوشان کشتی‌فرنگی خوزستان در فرودگاه اهواز مورد استقبال قرار گرفتند

اهواز - ایرنا - فرنگی‌کاران خوزستانی حاضر در مسابقات رنکینگ جهانی قرقیزستان، شنبه شب در میان استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد اهواز شدند.

به گزارش ایرنا ،مراسم استقبال از ورزشکاران مدال‌آور رقابت‌های کشتی‌فرنگی بین‌المللی در قرقیزستان با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان، رییس هیات کشتی استان و جمعی از ورزشکاران در فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

ورزشکاران خوزستانی در ابتدای ورود مورد استقبال پرشور مردم و خانواده های خود قرار گرفتند ضمن اینکه با اهدای دسته گل از این ورزشکاران و مربیان آنها قدردانی شد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: افتخارآفرینی این ورزشکاران نشان از توانمندی و شایستگی‌ جوانان خوزستانی است که امیدواریم این حرکت همچنان ادامه داشته باشد.

امین داوودی افزود: هیات کشتی استان در طی سال‌های اخیر همواره دارای عملکرد درخشانی بوده و ورزشکاران استان بارها در میادین مختلف افتخار آفرینی کردند به همین دلیل سعی می‌کنیم بیش از گذشته پشتیبان ورزشکاران این رشته باشیم.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز بیان کرد: یکی از دغدغه‌های کشتی‌گیران استان بحث اشتغال آنها است که امیدواریم مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: کشتی گیران استان همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در افتخارآفرینی تیم ملی کشورمان داشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

امین میرزازاده دارنده مدال طلای این رقابت‌ها گفت: رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه کشتی‌گیران باکیفیت جهان حضور داشتند.

وی افزود: با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شدم و تنها به دنبال کسب نشان طلا بودم که به این مهم دست یافتم.

علیرضا مهمدی دیگر کشتی‌گیر طلایی ایران در این رقابت‌ها گفت: تمام کشتی گیران حاضر در مسابقات از سطح آمادگی خوبی برخوردار بوده و همه به دنبال کسب بهترین نتیجه بودند.

وی به حضور در رقابت‌های جهانی صربستان اشاره کرد و گفت: اگر بتوانم در این رقابت‌ها حاضر شوم به طور قطع به دنبال کسب مدال و بهترین عملکرد برای تیم ملی هستم.

گفتنی است مسابقات رنکینگ جهانی قرقیزستان با حضور ورزشکاران ایرانی برگزار شد که در پایان این رقابتها تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

کشتی‌گیران خوزستانی نیز موفق به کسب سه نشان طلا توسط امین میرزازاده، علیرضا مهمدی و دانیال سهرابی و ۲ مدال برنز توسط ایمان محمدی و مهدی محسن نژاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha