۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85112000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوزستان رتبه سوم برترین هیات کشتی کشور را کسب کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85112000
خوزستان رتبه سوم برترین هیات کشتی کشور را کسب کرد

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: این هیات در ارزیابی عملکرد فدراسیون، به عنوان سومین هیات نمونه در سطح کشور شناخته شد.

رمضان جمالپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان‌کرد: در این رتبه‌بندی که از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد، استان خوزستان با عملکردی موفق در میادین داخلی و خارجی و از جمله مسابقات آسیایی و جهانی، عنوان سوم کشور را پس از استان های مازندران و تهران کسب کرد.

وی افزود: در این ارزیابی عملکرد مواردی همچون میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، برگزاری کلاس مربیگری کشتی استاژ آقایان و بانوان، کسب عنوان قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، برگزاری اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف، برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ استان در تمامی رده‌های سنی همچنین شرکت تیم های خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور مدنظر بوده است.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: جایگاه کشتی استان در سال‌های گذشته بسیار تنزل کرده بود اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال بین سه استان برتر کشور قرار گرفتیم که این موضوع مرهون تلاش تمام بزرگان و علاقه‌مندان به کشتی در استان است.

وی با بیان اینکه خوزستان از قطب های اصلی کشتی کشور محسوب می‌شود افزود: نباید به جایگاه خود در کشور قانع باشیم و باید با ارائه برنامه‌ای منسجم، به گسترش این رشته در استان و ارتقا جایگاه خود در کشور کمک کنیم.

جمالپور در پایان افزود: جا دارد از حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در کسب این عنوان تشکر کنم و امیدوارم در سال جاری موفقیت‌های بیشتری برای کشتی خوزستان حاصل شود.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha