۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85131233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری: امام خمینی(ره) معادلات سیاسی جهان را به هم زد

آبادان - ایرنا - نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) تمامی معادلات سیاسی استکبار جهانی و دنیای را به هم زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم فرحانی یکشنبه شب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در حسینه ثارالله آبادان افزود: امام خمینی(ره) توان خود را برای ملت و به خصوص برای محرومان گذاشت و تا آخرین لحظات عمرش دغدغه زندگی مردم محروم را داشتند.

وی اظهار داشت: سراسر زندگی حضرت امام مبارزه با طاغوت بود با مبارزه خود سلطنت شاهنشاهی را در ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپایه شعار مهم "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" بنیان نهاد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمدن‌های ولایی و دینی همیشه با سختی شکل گرفته است گفت: نسلی که شرایط انقلاب را ندیده‌اند باید بدانند انقلاب چگونه شکل گرفت‌.
آیت الله فرحانی بیان کرد: مکتب امام معنی چهارم از دین را تشکیل داد و اسلام ناب محمدی را به جای اسلام آمریکایی شکل داد.
وی افزود: ایران پیش از انقلاب و در ۲ قرن هر زمان جنگید شکست خورد و زمین، جنگل و استقلال را داده بود، سران متفقین به ایران آمدند و وبا و گرسنگی را وارد ایران کردند، اما بعد از انقلاب با شرق و غرب جنگید ولی یک وجب خاک نداد.
آیت الله فرحانی بیان کرد: ایران امروز ابرقدرت منطقه است، بزرگترین کشورها امروز محتاج دانش ایران هستند، امروز در ۴۴ سال حکومت اسلام ناب علم در ایران اوج گرفته است.
وی اظهار داشت: هر جا با ولایت زاویه داشتیم به مشکل خوردیم و امروز انقلاب اسلامی بر اساس حکمرانی الهی دنیا را متحیر کرده است.

ویگفت: ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و حفظ جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و باید مسوولان برای حل مشکلات مردم سر از پا نشناخته و برای این منظور شبانه روز کار جهادی کنند تا مشکلات حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha