۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85131396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار زنجانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن ثبت نام کردند

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: هزار نفر در این استان تا ۱۵ خرداد در مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کردند.  

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه موعد ثبت نام در این مسابقات پیش از نیمه خرداد اعلام شده بود، افزود: با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی کریم تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می شود، ادامه داد: در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌ البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌ سرایی و همخوانی است، گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام و کد پیگیری دریافت کنند.

موسوی از اضافه شدن ۲ رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شامل این رشته‌ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

وی افزود: همچنین به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha