۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85131667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار اسلام ناب در جهان مهمترین هدف امام راحل بود

بیرجند - ایرنا - کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از اهداف مهم امام خمینی (ره) استقرار اسلام ناب محمدی در جهان بود و دشمن همواره از این مسئله هراس داشت.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در مسجدالرسول بازار بیرجند اظهار داشت: واقعیت هایی در زندگی امام خمینی (ره) وجود دارد که باید به طور مکرر بیان شود زیرا این کار از تحریف شخصیت ایشان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: اولین اصل قابل ارزیابی در زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی این است که ایشان همواره به دنبال اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بودند.

این هادی سیاسی در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در مقابل هم افرادی همواره در برابر این تفکر امام خمینی (ره) جنگ هایی را طراحی کردند تا اسلام ناب محمدی در جهان مستقر نشود.

وی گفت: جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی، فتنه ها و جنگ های ترکیبی با هدف از پا درآوردن اقتصاد و فرهنگ کشور در همین راستا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طراحی و اجرا شد اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب و همت مردم این نقشه ها نقش بر آب شد.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: اگر در جنگ ترکیبی و همه جانبه که هدف اصلی اقتصاد است مقاومت کنیم و پیروز شویم دیگر راهی برای دشمن نخواهند ماند.

وی گفت: آمریکا تلاش دارد اسلام هراسی را به وسیله تروریست های داعش در دنیا ترویج دهد و امام خمینی در برابر این تفکر همواره ایستاد.

کارشناس مسائل سیاسی، لازمه پیروزی اندیشه امام راحل را همراهی مردم عنوان کرد و افزود: اسلام، امام و امت سه ضلع اصلی در برابر جنگ هوشمند دشمن است لذا پیشرفت های نظام باید از قاب رسانه منعکس شود.

وی گفت: همچنین از شاخصه های زندگی امام توکل بر خداوند بود که همواره با خشوع و خضوع بدون احساس یاس و ناامیدی سختی ها را پشت سر گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha