۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85132966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش روز افزون قدرت مقاومت و ادامه تهدیدات پوشالی مقامات صهیونیست

تهران-ایرنا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی لبنان و حزب الله را تهدید کرد، تهدیدی که نشانه عجز و ناتوانی این رژیم را نشان می دهد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، "یو آو گالانت"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که اگر حزب الله خطایی مرتکب شود و جنگ علیه لبنان آغاز شود، این کشور را به عصر حجر بازمی گردانیم.

وی گفت که اگر حزب الله لبنان جنگی را (علیه اسراییل) آغاز کند، ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) آن را هدف قرار خواهد داد و نیروهای ارتش می دانند که چگونه از این رژیم و صهیونیست ها محافظت کنند.

بر اساس این گزارش، یو آو گالانت در جریان بازدید میدانی از رزمایش ارتش این رژیم در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی این اظهارات را مطرح کرد.

وی همچنین گفته است: اخباری می شنویم که دشمنانمان به تولید و گسترش سلاح های مختلف افتخار می کند، اما ما پاسخ بهتری برای آن سلاح مختلف و متعدد داریم.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اظهارات گالانت در پی رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» مطرح شده است.

اظهارات یو آو گالانت درحالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اخیرا در گزارشی اعلام کرد که رزمایش نظامی اخیر حزب الله لبنان در جنوب این کشور (هم مرز با سرزمین های اشغالی) ممکن است ارتش این رژیم را مجبور به تجدید نظر در محاسباتش کند.

این رسانه صهیونیستی در گزارشی با اعلام اینکه تهدیدات فزاینده‌ای علیه ارتش (رژیم) اسرائیل وجود دارد که ممکن است آن را مجبور به تجدید نظر در محاسبات خود کند، اعتراف کرده که ارتش این رژیم نیاز مبرمی به تقویت نیروهای ذخیره دارد که زیر فشار است.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرده است که وضعیت توسعه فناوری حزب الله لبنان ممکن است باعث نگرانی فزاینده در میان فرماندهی نظامی (رژیم) اسرائیل شود و تل آویو باید از بودجه جدید این رژیم برای توسعه نیروهای نظامی و احیای ارتش استفاده کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha