۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85133138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های تور پرش با اسب؛ معرفی قهرمانان در نخستین روز

تهران- ایرنا- نخستین روز از تور پرش با اسب «جام صدران پیشرو» با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، نخستین روز از هفدهمین دوره تور پرش با اسب «جام صدران پیشرو» که از امروز ۱۶ چهارشنبه در مجموعه سوارکاری آزمون برگزار شد و با معرفی برترین‌ها به پایان رسید که نتایج آن را در ادامه می‌خوانید:

تور کوچک

مهدی پولادوند با اسب آرنا از باشگاه ایران‌مهر درصدر قرار گرفت. حسن محمدزاده با اسب حنا عنوان دومی را کسب کرد و مصطفی رشتیانی با اسب مافکا سوم شد. حسین رضایی با اسب فاین سرا از باشگاه بام و یزدان ملاافضل با اسب هپی گرل از باشگاه حامد به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

تور متوسط

علی رحمتی با اسب پوریتا از باشگاه آزمون اول شد، امیر حسین دارابی با اسب هاساریو از باشگاه نزاجا عنوان دومی را به دست آورد، ابوالفضل منصوری با اسب فاینال چپتر از باشگاه آریاسب سوم شد. رامین شهابی با اسب کوئین تانا از باشگاه جم و مازیار جمشید خانی با اسب فرمیدبل به ترتیب سکوی چهارمی و پنجمی را به دست آوردند.

تور بزرگ

مازیار جمشیدخانی با اسب نایا از باشگاه جم در صدر قرار گرفت. داوود پورضایی با اسب هاستا لاویستا از باشگاه آزمون سکوی دومی را فتح کرد، یزدان ملا افضل با اسب نبراسکا از باشگاه حامد سوم شد. امیر زاهدی با اسب باکارت از باشگاه کوثر چهارم شد و علی رحمتی با اسب هالانتیک عنوان پنجمی را به نام خود ثبت کرد.

تور اسب جوان

حسین وفایی با اسب کوکو از باشگاه سیاهپوش قهرمان شد، علیرضا عامری با اسب کاسپین سی از باشگاه آریاسب عنوان نایب قهرمانی را بنام خود ثبت کرد و رامین شهابی با اسب کلارکو از باشگاه اشکان سوم شد. آرش عیسی وند با اسب مالیک اف زد از باشگاه آزمون عنوان چهارمی را به دست آورد و حمید رضا جوزی با اسب لوسیوس از باشگاه بام پنجمی را کسب کرد.

تور اسب خالص

امیر حسین عباسی با اسب آیسان از باشگاه مقدم صدر نشین شد، سعید عزتی با اسب شینا از باشگاه توسن نایب قهرمان شد و ابراهیم اشموعیل با اسب مرسده اثباتی از باشگاه مهراسب عنوان سومی را کسب کرد.

گفتنی است که این رقابت‌ها تا جمعه بیستم خرداد ماه در مجموعه سوارکاری آزمون ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha