برگزاری انتخابات پُرشور با مشارکت حداکثری مورد توجه مسوولان باشد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری انتخابات سالم و پُرشور با مشارکت حداکثری مورد توجه مسوولان و دست‌اندرکاران انتخابات باشد.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز چهارشنبه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهار راهبُرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد توجه فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

وی رعایت بی‌طرفی از سوی برگزارکنندگان انتخابات را الزامی دانست و افزود: اعتماد مردم به برگزارکنندگان انتخابات لازمه اصلی برگزاری انتخابات سالم و افزایش مشارکت در انتخابات است و برگزارکنندگان انتخابات باید به بی‌طرفی خود در انتخابات توجه جدی داشته باشند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد:نتیجه انتخابات اسفندماه سال‌جاری باید مُنجر به رضایت خداوند، حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی شود.

وی آموزش فرمانداران، بخشداران، نمایندگان فرمانداران، اعضای شعب و ستاد انتخابات را مُنجر به برگزاری بهتر و مطلوب‌تر انتخابات دانست و یادآور شد: تعامل ۱۰۰ درصدی در چارچوب قانون، ضوابط و مقررات با اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲۵ خردادماه‌جاری آخرین مهلت استعفای مقامات، مسوولان و مدیران متقاضی داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پذیرش استعفای آنان است.

وی گفت: براساس بند الف و ب ماده ۲۹ قانون انتخابات، برخی مشاغل به‌صورت شفاف مشخص شده و بعضی دیگر از مشاغل نیامده است، اما شغل‌های هم‌تراز آن‌ها برای داوطلبی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیاز به استعفا دارد که در اطلاعیه‌های شماره ۲ و ۳ ستاد انتخابات کشور مشخص شده‌اند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: متقاضیان داوطلبی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به اطلاعیه‌های شماره ۲ و ۳ ستاد انتخابات کشور دسترسی دارند می‌توانند این مشاغل هم‌تراز را مشاهده کنند.

وی افزود: در صورتی که این داوطلبان به اطلاعیه‌های شماره ۲ و ۳ ستاد انتخابات کشور دسترسی ندارند باید به دبیرخانه ستاد انتخابات استان و یا فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال‌جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha