معاون استاندار: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری فعال شوند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان با هدف برگزاری انتخابات سالم و پُرشور فعال باشد.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری که با حضور اعضای ستاد انتخابات، استاندار و فرمانداران استان تاکید کرد: در این نشست گزارشی در خصوص آمادگی‌های کسب شده برای برگزاری مطلوب انتخابات از سوی مسوولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان ارائه شد.

وی افزود: مسوولان کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری انتظارات خود را از فرمانداران شهرستان‌های ۱۱ گانه استان اعلام کردند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: در خصوص مباحث مربوط به کمیته امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات با امنیت کامل در شهرستان‌ها رایزنی و قرار شد این کمیته در شهرستان‌ها فعال باشد.

وی یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۱ گانه چهارمحال و بختیاری باید پیوست امنیت انتخابات را آماده و طرح امنیت انتخابات قبل، حین و بعد از برکزاری انتخابات را تهیه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمام تلاش مسوولان استان برای برگزاری انتخابات با امنیت بالا و کامل است.

وی گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا علاوه بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات بتوانند امانت‌دار کامل رای مردم باشند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: در روند برگزاری انتخابات، جهت‌گیری به نفع شخص و گروه‌های خاص ممنوع و خلاف قانون است و هیچ عضوی از اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در هیچ سطحی حق طرفداری علیه یا له اشخاص و گروه‌ها را ندارد.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های ۱۱ گانه چهارمحال و بختیاری در گفتار خود ادبیات انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات سالم تعامل کامل فرمانداران و اعضای انتخابات و هیات‌های اجرایی با اعضای هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و استان در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال‌جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha