۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبر: 85133531
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ دستگاه ماینر در یک واحد صنعتی در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه -ایرنا - ماموران انتظامی کرمانشاه موفق به کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان شدند.

به گزارش ایرنا، ماموران پاسگاه چالابه پس از اطلاع از نگهداری و فعالیت تعدادی ماینر غیر مجاز در یکی از واحدهای صنعتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از واحد صنعتی مذکور بازدید که موفق به کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیر مجاز شدند.

در این راستا یک نفر دستگیر و ضمن تشکیل پرونده ، جهت صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

کش رو زن حرفه ای در کرمانشاه دستگیر شد

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی مرکز استان در عملیاتی موفق به دستگیری کش رو زن حرفه ای و کشف ۹ فقره سرقت از وی شدند.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره کش رو زنی در شهر کرمانشاه ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۷ ابوذر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری در پایان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت کش رو زنی تلفن همراه در کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف محموله ۸ تنی آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۸ تن آرد قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی حسن آباد "روانسر"، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ "احمد رستمی" با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی هشت تن آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

عاملان تیراندازی محله دولت آباد در تور اطلاعاتی پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی محله دولت آباد کرمانشاه با اقتدار ماموران انتظامی خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد درگیری و تیراندازی در دولت آباد کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مطالبات مردمی و برخورد با عاملان ناامنی فضای شهر و جامعه، اقدامات همه جانبه خود را برای دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی آغاز کردند.

وی افزود: در همین راستا، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی در محله آناهیتا و شهرک مهدیه شده و آن ها را در عملیات هایی جداگانه با اقتدار دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه ادامه داد: همچنین در بازرسی های انجام گرفته از منزل متهمان، یک قبضه اسلحه کلت، ۲ تیغه خشاب و ۱۴ عدد فشنگ کشف و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به عاملان درگیری و تیراندازی توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از آن عبور کند با واکنشی قاطعانه مواجه خواهد شد.

کشف ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین موفق به کشف ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۴۷۵ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران یگان امداد قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی مجموعا ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش ۴۷۵ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا سه دستگاه کامیون و پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و پرونده های تشکیل شده به مراجع قضائی ارسال شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha