۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 2999
کد خبر: 85551936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رحلت حجت الاسلام حسن بخشی و چند خبر کوتاه از کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین حسن بخشی کرمانشاهی از روحانیون خوش نام و استاد اخلاق درگذشت.

به گزارش ایرنا، حاج شیخ حسن بخشی کرمانشاهی شاگرد علامه طباطبایی و آیت الله بهجت و از اساتید اخلاق حوزه های علمیه و مفاخر استان کرمانشاه در شهر قم درگذشت.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه در این رابطه پیام تسلیتی صادر کرد.

دومین نشست سامان دهی تسهیلات استان کرمانشاه برای جلوگیری از انحراف در مسیر پرداخت با هدف کمک به بخش تولید و کسب و کار استان به ریاست استاندار برگزار شد.

همچنین نشست ستاد ساماندهی متکدیان به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی و جمع آوری متکدیان کرمانشاه و وضعیت اردوگاه چشمه سفید محل نگهداری گدایان ارائه شد.

وضعیت آب شرب و مشکلات مربوط به شبکه دفع فاضلاب اردوگاه، اقلام دارویی متکدیان، مستقر شدن کمیته غربالگری متشکل از ادارات ذیربط در محل اردوگاه، ضرورت نگاه ویژه شهرداری به مسائل فرهنگی و موضوع فرهنگ سازی در سطح جامعه و آگاه سازی مردم، جلوگیری از فعالیت افراد گدا در سطح کرمانشاه بویژه مسیر بلوار تاق بستان و چهارراهها دیگر مطالب مطروحه جلسه بود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حکمی قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی استان منصوب کرد.

اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نیروهای داوطلب ارائه خدمات درمانی به زائرین ابا عبدالله الحسین در مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله واقع در پایانه مرزی خسروی دعوت به عمل آورد.

کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام ۱۰۰ دانش آموز مددجوی تحت پوشش به اردوی زیارتی مشهد گفت که تا پایان فصل تابستان ۳۵۰ دانش آموز دیگر را به این اردوها اعزام می کنیم.

سرهنگ ایمان مرادی فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۴۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوالی گمرک پرویزخان به چند دستگاه خودرو حامل سوخت برخورد و نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

سرهنگ علی کرمی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خصوص سرقت کابل های برق گفت: یک دزد حرفه ای پس از دستگیری به ارتکاب ۱۰ فقره دزدی سیم برق در کرمانشاه اعتراف کرد و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق در روانسر و توقیف ۲ محموله قاچاق گردو و سیگار در کرمانشاه به ارزش ۱۱ میلیارد ریال دیگر اخبار پلیس است.

در گزارش پلیس کرمانشاه اشاره ای به دلیل قاچاق بودن گردو نشده است چراکه بر اساس قوانین موجود این ماده خوراکی کالای قاچاق محسوب نمی‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha