زمین مورد نیاز برای متقاضیان مسکن در شهرستان‌های استان اردبیل تامین شد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای احداث مسکن هفت هزار متقاضی واجد شرایط در شهرستان‌های این استان خبر داد.

سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بحث تامین مسکن مورد نیاز افراد حائز شرایط یکی از برنامه‌های مهم دولت است و برنامه‌ریزی لازم برای تمام افراد حائز شرایط مسکن در این استان نیز انجام شده است.

وی افزود: تاکنون حدود هفت هزار نفر در شهرستان‌های این استان متقاضی حائز شرایط مسکن شناخته شدند ، زمین مسکن این افراد تامین و تخصیص پروژه انجام شده و تمام این پروژه‌ها در مرحله فونداسیون و حتی بالاتر هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان اردبیل با ۲۰ هزار نفر بیشترین متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن را دارد ، ادامه داد: تعداد زیادی از این متقاضیان آورده خود را واریز کرده‌اند.

عاملی افزود: در تامین زمین مورد نیاز برای مسکن در شهرستان اردبیل مشکل داشتیم که این مشکل برطرف ، سایت‌ها فراهم و پیمانکاران هم مشخص شدند ، برای حدود ۱۰ هزار مسکن زمین تخصیص یافته و عملیات اجرایی نیز آغاز شده است.

وی اظهارامیدواری کرد تا ماه‌های آینده نیز زمین مورد نیاز برای ۱۰ هزار متقاضی بعدی در شهرستان اردبیل تامین و پیمانکاران تعیین و افراد متقاضی حائز شرایط در اسرع وقت خانه‌دار شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha