مهلت پرداخت قسط دوم نهضت ملی مسکن استان اردبیل تمدید شد

اردبیل-ایرنا-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تمدید مهلت پرداخت قسط دوم ۴۰۰میلیون ریالی طرح نهضت ملی مسکن استان تا پایان تیر سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل، تاکنون از میان ثبت‌نام‌کنندگان طرح نهضت ملی مسکن، ۱۷هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال و ۲۷هزار و ۵۰۰ نفر نیز مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال واریز کردند.

وی از اختصاص زمین و تسهیلات برای احداث واحد ویلایی در برخی شهرهای کوچک و روستاهای استان خبر داد و گفت: در تعدادی از شهرهای کوچک و روستاهای استان نیز زمین و تسهیلات ویژه برای احداث واحدهای ویلایی با هدف ماندگاری روستاییان اختصاص می‌یابد.

میرجعفریان با تاکید بر لزوم تسریع در اتمام سفت‌کاری واحدهای در دست اجرا تا پیش از شروع فصل سرما گفت: بانک‌های عامل رفع مشکلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن را از مرکز پیگیری کنند.

وی بیان کرد: لازم است پیمانکاران نسبت به زمان‌بندی و ارائه برنامه اجرایی خود تا هفته آینده در خصوص احداث واحدهای مسکن ملی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه برای احداث واحدهای ملی مسکن خواستار پیگیری بانک‌های عامل از مرکز برای رفع موانع و مشکلات بانکی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha