۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85133643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: حفظ سلامت اداری برای جلوگیری از فساد ضروری است

کیش – ایرنا – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت حفظ ایمنی و سلامت جامعه ادارای برای جلوگیری از فساد، گفت:‌ تلاش‌های شبانه روزی باید در مسیر صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای خدمت به مردم باشد.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز حراست سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار کرد:‌ تمام پست‌های سازمانی به عنوان امانتی است که برای حفظ سلامت آن باید تمامی تلاش خود را به کار گرفت.

وی خدمت در نظام اسلامی را یک فرصت برای ارائه خدمات صادقانه به مردم دانست و افزود: باید به بهترین شکل ممکن و بدون وابستگی و دلبستگی به پست و جایگاه، از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جلوگیری از بروز فساد در امور با حفظ کرامت انسانی را یکی از مهمترین وظایف مدیریت حراست سازمان در کنار حفاظت از مجموعه برشمرد و گفت: در حوزه فعالیت مدیریت حراست که وظیفه صیانت از سازمان و رصد مسائل و فرایندهای حساس را دارد، کمک مدیران و نظارت هوشمندانه همه جانبه برای رسیدن به اهداف کلان و راهبردی می‌تواند در تسهیل فعالیت‌ها موثر واقع شود.

وی بر ضرورت حفظ ایمنی و سلامت جامعه ادارای، رصد و جلوگیری از فساد در تمامی زمینه‌های اخلاقی و کاری، سعه صدر و رسیدگی به موقع به موضوعات، اجتناب از حب و بغض در تصمیم گیری‌ها و همچنین صیانت از سازمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، طی مراسمی جعفر شیرزاده به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: حفظ سلامت اداری برای جلوگیری از فساد ضروری است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha