نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی متحیر است 

قصرشیرین- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی و قدرت نظامی کشور ما متحیر است به گونه ای که در چند ثانیه می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در آیین یادمان شهدای گمنام قصرشیرین در بوستان شاهد با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و لشکری، مسوولان استانی و شهرستانی، فرمانداران و امامان جمعه غرب کرمانشاه با بزرگداشت ایام ارتحال امام و شهدا ی ۱۵ خرداد افزود: شهدا الهام بخش هستند و باید یاد آن ها زنده نگه داشته شود.

وی اظهارکرد: امام راحل بزرگوار ما با مجاهدت و تجمل سختی ها، با رهبری های حکیمانه باعث عظمت و اقتدار کشورمان شد به گونه ای که کشورمان در دنیا می درخشد و سران کشورهای دنیا خواهان ایجاد ارتباط با ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید یاد و تفکر شهدا و امام راحل را در بین نسل جوان جامعه تبیین و نشر دهیم تا همه بدانند که امام (ره) و شهدای ما چه کردند و ما در گذشته و اکنون در چه وضعیتی بودیم و هستیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی متحیر است 

امام جمعه قصرشیرین نیز در این مراسم با بزرگداشت یاد شهدا به خصوص شهدای گمنام، گفت: امروز همه ما در میهمانی شهدا دعوتیم و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای می فرمایند که کسانی که در مسیر زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش می کنند این کمتر از شهادت نیست از این رو کسانی که در مسیر شهدا گام بر می دارند این راه عظیمی بوده که سید الشهدا (ع) خلق کرد.

حجت الاسلام صادق صالحی با بیان اینکه همه امروز باید پیرو راه شهدا باشیم افزود: این یادمان گمنام نماد قصرشیرین است و تمثال این یادمان در سر درب دفتر امام جمعه نصب خواهد شد.

وی اظهارکرد: در شهرستانی هستیم که مذاهب مختلف اسلامی وجود دارد و وحدت بسیار خوبی بر شهرستان حکم فرما است که دشمن نمی تواند در این وحدت نفود پیدا کند چون اتحاد و برادری سر لوحه تمام اموری است که در منطقه وجود دارد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: این شهرستان افتخارات زیادی دارد که اگر هر کدام از این افتخارات در دیگر نقاط کشورمان بود به یک نماد تبدیل می شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی متحیر است 

وی با توجه به ایام اربعین و وجود افتخارات بسیار زیاد در قصرشیرین خواهان توجه بیشتر مسوولان به این منطقه شد.

در آیین یادمان سه شهید گمنام قصرشیرین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، رییس بازرسی نیروی زمینی ارتش، جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداران امامان جمعه غرب کرمانشاه وجمعی از مسوولان و فرماندهان نظامی و خانواده های معظم شهدا ایثارگران حضور داشتند.

پیکر مطهر این سه شهید والامقام گمنام از مناطق عملیاتی خیبر در جزیره مجنون، محرم در شرهانی و کربلای چهار در عملیات ام‌الرصاص در سال ۱۳۹۵ توسط کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و به آغوش ایران اسلامی بازگشت و در قصرشیرین تشییع شد که ساخت یادمان شهدا پس از چند سال وقفه، امسال در قصرشیرین در دستور کار قرار گرفت و امروز به بهره برداری رسید. نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: دنیا امروز از اقتدار ایران اسلامی متحیر است 

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha